Al Fateh Store

PROMOSI SANGAT BERBALOI | TAMAT BILA BILA MASA SAHAJA

TAK PERLU DIET KETAT, TAK PERLU SENAMAN BERAT. DETOX SAHAJA!

Solusi lengkap dan pantas untuk turunkan berat badan dan masalah perut buncit serta mengawal selera makan.

“..bayangkanlah bila habis je lepas bersenam kita akan dihydrate cepat penat, tu yang lepas bersenam kita minum air manis dan makan pun hentam sebab nak dapatkan energy semula..”

“..bila diet pula, tetap tak jadi. Beli barang diet lagi mahal berbanding kita makan biasa ni. Kadang tu rasa dah putus asa sebab habis masa, tenaga dan duit..”

Anda impikan badan yang fit dan sihat? Penat dengan masalah perut buncit dan obes selama ni.

Semua jenis diet dah cuba, produk pun dah banyak beli tapi masih tak berkesan untuk anda.

Norman Hakim, 48 Tahun
[Duta & Coach Inchlos]

Berat badan turun pantas secara alami. Kesan Perubahan Yang Ketara Dalam 14 Hari Dengan Amalkan Incloss ini

Turun 75kg dalam 5 Bulan

Turun 44kg dalam 3 Bulan

PENTING!

Ramai yang tak tahu punca susah kurus walaupun dah diet dan bersenam. Malah dah habiskan duit serta tenaga.

ini adalah antara punca utama anda susah untuk turunkan berat badan dengan pantas.

 Lihat punca semuanya dari perut dan usus. Dulu sistem penghadaman &  pembuangan kita okey je.

Tapi sebabkan kita dah makan macam-macam proses penghadaman dan pembuangan kita jadi kacau.

Tiada cara lain untuk kita selesaikan masalah ini melainkan DETOX dengan BETUL

Lebih 69% Rakyat Malaysia tergolong di kalangan mereka yang obesiti dan lebih dari 50% daripada itu mengalami masalah kesihatan berpunca berat badan yang berlebihan.

Kalau anda perasan, sebenarnya bukan orang lain yang ada masalah Obesiti dan tidak sihat ni. Anda lihat diri sendiri serta orang sekeliling sahaja cukup. Ramai yang ambil mudah kononnya masalah obesiti ni awesome sedangkan ia akan menganggu kesihatan anda sekarang dan kemudian hari.

Jangan bila dah sakit kronik baru nak bertindak. Inilah masanya kita sihat secara semulajadi.

BERTINDAK SEGERA DENGAN BETUL

Kami faham situasi anda semua. Mesti nak cari penyelesaian yang pantas dan berkesan untuk masalah berat badan inikan? Jangan Risau kami yakin Inchlos Detox dapat membantu.

MEMPERKENALKAN

inchLOS DETOX

Inchlos Detox yang dirumus khas untuk membantu anda yang susah turunkan berat badan walaupun dah penat diet dan bersenam. Ia melancarkan proses penghadaman dan pembuangan serta membantu proses Detox yang lebih berkesan.

Dengan Inchlos sahaja tanpa diet dan bersenam berat badan pun dapat diturunkan. Anda boleh rasai kesan yang ketara seawal 14 hari pengambilan.

Anda tidak perlu risau Inchlos Detox tiada kesan sampingan yang penting selamat digunakan untuk semua peringkat umur.

Hanya 100% Bahan Organik

Hoodia

hoodia-Extract-Inchlos.webp

> Menghalang Lemak Berkumpul
> Memecahkan sel lemak dalam badan
> Melancarkan sistem kardiovaskular

Gardenia

gardenia-extract.webp

> Meningkatkan tenaga
> Menambahkan proses rejuvinasi badan
> Menambahkan kesihatan sel badan

Senna

senna-extract.webp

> Merawat sembelit
> Membuang toksin dan lemak di badan
> Mengurangkan Kolestrol
> Sekat selera makan

Kopi Hijau

green-coffee-extract.webp

> Mengimbangkan tekanan darah
> Melambatkan proses penuaan berkualiti
> Membaiki Sel Kulit
> Sebagai Anti- anxiety

INCHLOS DETOX ADALAH 100% SELAMAT!

LULUS KKM – PHARMASEUTIKAL No. Rujukan : NOT220101417K

SEEN ON TV
Telah di kenali di Media

Mendapatkan Kelulusan daripada GMP

Mendapat pengkelasan makanan dari KKM

DIUJI DI BAWAH SKIM PEMERIKSAAN KESELAMATAN MAKANAN

SIAPA YANG SESUAI DAPATKAN INCHLOS NI ?

bagi anda yang berumur 26~59 tahun dan mempunyai berat badan berlebihan dan lemak degil yang tersembunyi, Inchlos adalah produk yang sangat sesuai untuk anda.

JANGAN RISAU! 

Jika Anda Amalkan InchLos Kemudian Tiada Sebarang Perubahan, Sila Dapatkan Jaminan Pulangan Wang Anda.

Puan Idayu - Pengasas inchLos

[WAJIB TONTON VIDEO 1 MINIT INI]

Hi Saya Idayu Ideris Founder Inchlos . Saya tahu dah lama anda struggle dan mencari cara nak hilangkan lemak berlebihan dengan mudah dan pantas!

Saya juga sama seperti anda dahulu.

Lemak berlebihan ni memang sukar untuk di buang, terutamanya di kawasan perut, peha, lengan, dagu dan pinggul.

Saya faham sangat perasaan anda. Saya pernah rasai dan lalui sendiri.

Jom harini izinkan saya bantu anda buat kali terakhir dan pastinya selepas ini anda dah tak perlu cuba lagi macam-macam produk dan bazirkan duit anda.

JOM BERTINDAK SEGERA!

TAHNIAH KAMI UCAPKAN KERANA ANDA SAMPAI KE SINI!

Anda telah membuat tindakan yang bijak MEMILIH dan MEMPERCAYAI Inchlos untuk selesaikan masalah yang anda hadapi. Kami BANGGA dengan tindakan anda.

LIHAT MEREKA YANG PERNAH MENGAMALKAN INCHLOS DETOX?

Berita baik untuk anda yang nak cepat kesan menggunakan Inchlos.

BONUS #1 KONSULTASI & EBOOK

Kami nak berikan konsultasi dan panduan lengkap daripada mula anda mendapatkan Inchlos. Lengkap dengan apa yang perlu buat seperti teknik senaman ringan yang efektif, makanan yang kenyang tapi tidak menggemukkan, motivasi yang konsisten supaya bukan hangat-hangat sahaja.

Kami berikan semua panduan ini, mudah sangat.

Dalam 7 Hari anda akan dapat lihat kesan yang sangat ketara.

BONUS #2 SHAKER EXCLUSIVE

Dengan adanya Shaker Exclusive ini anda akan lebih mudah untuk membuat bancuhan serta mudah dibawa ke mana-mana.

Tidak perlu nak bancuh dalam gelas yang berasingan kemudian kacau dengan sudu.

semuanya menjadi mudah!

BONUS-BONUS NI SEMUANYA PERCUMA!

Yang penting anda capai untuk dapatkan berat badan yang anda impikan selama ini.

Biar kali ini kita sihat, fit, ramping cantik dan kacak serta bertenaga. Barulah SMART!

JANGAN RISAU! 

Jika Anda Amalkan InchLos Kemudian Tiada Sebarang Perubahan, Sila Dapatkan Jaminan Pulangan Wang Anda.

CUBA SEKARANG TANPA SEBARANG RISIKO KERUGIAN!

JADI BERAPA HARGA INCHLOS DETOX NI ?

Kami faham sangat masalah anda. Sebelum ni banyak dah cuba produk untuk dapatkan berat badan yang ideal, tapi hasilnya sangat mengecewakan.

Sebenarnya supplement Inchlos Detox ni kalau di ikutkan harga sebotol sahaja RM137. Namun sekarang kita ada PROMOSI

Untuk kali ni kami nak anda semua tidak terkecuali mampu dan terus bertindak dapatkan INCHLOS DETOX ni dengan segera!

Tiada online banking? Anda boleh juga pilih CASH ON DELIVERY. Bayar kepada posmen bila barang sampai.

Terima Kasih Kerana Berminat Untuk Cuba Inchlos Produk

#STEP 1 : Sila Lengkapkan Maklumat Tempahan

LIHAT MEREKA YANG PERNAH MENGAMALKAN INCHLOS DETOX?

SOALAN LAZIM

Diedarkan oleh:
Inchlos Wellness Sdn Bhd
(1426435-U)
B7-1-1, Pangsapuri Gaya, Jalan Bandar Melawati,
Taman Melawati 53100 Kuala Lumpur
IMPORTANT: Earnings and Legal Disclaimers

Disclosure: No affiliation with Google LLC, Google, or Google partners. All trademarks of Google products are the property of Google LLC.

This site is not part of, or endorsed by, Facebook, Google, Snapchat, Twitter or any social medial platform in any way.

FACEBOOK is a trademark of FACEBOOK, Inc. YOUTUBE and GOOGLE are trademarks of GOOGLE, LLC. SNAPCHAT is a trademark of SNAP, Inc. TWITTER is a trademark of TWITTER, Inc.

PRIVACY POLICY: We use Google AdWords Remarketing to advertise this website across the Internet. AdWords remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. THIS COOKIE DOES NOT IN ANYWAY IDENTIFY YOU OR GIVE ACCESS TO YOUR COMPUTER The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Google AdWords Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Google AdWords Remarketing, you can opt out by visiting Google’s Ads Preferences Manager.

*DISCLAIMER: Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results. All testimonials are from real men and/or women, and may not reflect the typical purchaser’s experience, and are not intended to represent or guarantee that everyone will achieve the same or similar results. Each individual has unique experiences, exercise habits, eating habits, and applies the information in a different way. Thus, the experiences that we share from other people may not reflect the typical users’ experience. However, these results are meant as a showcase of what the best, most motivated users have achieved. theinchlos.com is not a doctor, and his advice is not a substitute for medical advice.

LEGAL DISCLAIMER: These products are not intended to diagnose, prevent, treat, or cure any disease.

*PENAFIAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi. Kita berikhtiar, tuhan yang menyembuhkan.